FAQ

Neem contact met ons op

Mieke Bollen
Viartenstraat 2

3520 Zonhoven

Wij hebben geen winkel, alle producten zijn gemakkelijk en snel te bestellen via onze webshop en na afspraak eventueel af te halen in Zonhoven.


mieke@tzonnemieke.be

Rekeningnummer: BE24 9731 9210 8938

Betaalopties
Bancontact / Paypal
Online betalen via de vertrouwde online betaalomgeving van je eigen bank.

Overboeking Vooraf
Wanneer je deze optie kiest dien je het bedrag vooraf en binnen 14 dagen, te voldoen. Je bestelling wordt verstuurd wanneer het bedrag door ons is ontvangen. Let op een overboeking kan 2-3 dagen duren.

Verzenden & afhalen

België:
Je bestelling wordt verzonden via Bpost.
De verzendkosten voor pakketpost en brievenbuspakketten bedragen € 8.5
Vanaf € 125,- is de verzending gratis.

Track & Trace

Je ontvangt van iedere order die verzonden wordt een Track & Trace nummer.

Afwezig tijdens het bezorgmoment

België:

Vanaf 11 april 2021 worden pakketten in België één keer bij het bezorgadres van je klant aangeboden. Indien de ontvanger niet thuis is gaat het pakket naar het dichtstbijzijnde PostNL-punt. Daar kan het vanaf de volgende dag worden opgehaald. De tweede bezorgpoging komt hiermee in België te vervallen.

Afhalen

Wanneer je de optie ‘zelf afhalen’ kiest dan krijgt u een mailtje van het moment je bestelling klaar is. Hier maken we een afspraak voor afhaling.

Leveringstermijn

De opgegeven leveringstermijnen zijn slechts indicatief en verbinden ‘t Zonnemieke niet. Vertraging in de levering geeft geen recht op schadevergoeding noch op ontbinding. De leveringstermijnen vormen in geen geval een essentieel onderdeel van de gesloten overeenkomst.

Leveringstermijnen bedragen tussen de 5 à 7 dagen.

Retourneren

Gepersonaliseerde artikelen kunnen niet geretourneerd worden.

Ontwerpvoorwaarden

Voor gepersonaliseerde bedankjes en drukwerk geef je akkoord op onderstaande voorwaarden:

  • Bestanden worden gedrukt zoals besteld door de klant. Controleer daarom goed op spelfouten, data, namen etc.;
  • Wanneer bestanden zijn gedrukt kan een bestelling niet meer gewijzigd of geannuleerd worden;
  • Gepersonaliseerde items kunnen niet geretourneerd worden. Zie algemene voorwaarden voor meer informatie;
  • Kleuren kunnen afwijken van hoe deze op je beeldscherm worden weergegeven.
  • Je gaat akkoord met de productinformatie;
  • Een eigen afbeelding die pixelig in het voorbeeld wordt weergegeven, wordt ook pixelig bij het afdrukken. Wij kunnen een afbeelding niet scherper maken dan is aangeleverd;
  • We raden aan om beeldmateriaal, wat je zelf upload, te controleren op auteursrechtelijke bescherming. Het is de verantwoordelijkheid van de klant, niet van ’t Zonnemieke om de bestanden te controleren. Een claim wordt direct doorgelegd aan de klant;

Bestelproces

Stap 1: Winkelmandje vullen De klant vult het online winkelmandje met producten.

Stap 2: Winkelmandje bevestigen Nadat de klant de nodige stappen (zoals gegevens invullen, verzending en betaalmethode kiezen) doorlopen heeft, bevestigt hij het winkelmandje.

Stap 3: Bestelling wordt gemaakt Achterliggend maakt het webshopsysteem de bestelling aan. Deze bestelling komt direct in het systeem binnen als “wachten op betaling”.

Stap 4: Bestelling betalen De klant wordt op het einde van de bestelprocedure automatisch naar de betaalpagina van de betaalprovider gestuurd. Daar betaald de klant in een beveiligde omgeving zijn bestelling.

Stap 5: Bevestiging van de bestelling Is de betaling gelukt, dan wordt de klant doorgestuurd naar een “bedankpagina” op de webshop, de bestelling wordt op “betaald” gezet en de klant ontvangt een e-mail met de bestelbevestiging. Als de betaling niet gelukt is, blijft de bestelling op “wachten op betaling” staan en komt de klant terecht op een pagina waarop uitgelegd staat dat er iets fout liep en kan de klant een andere bestelmethode kiezen en opnieuw betalen.

Winkelwagen